@petervaneekelen, dank voor de reactie!
Dat is wat je zelf het liefst ziet denk ik. Omdat ik thuis poezen heb, oefen ik vooral met Marie en dit is handig

maar ik ga ook regelmatig naar de dierentuin om te fotograferen hoor!
@Wim, dank voor je reactie! Ik weet niet hoe het komt maar ik eindig altijd in die gele/warme kleuren haha. Het kon misschien wel minder inderdaad.
@Ron, Dankje voor je reactie! Ik heb hier inderdaad veel gecropt (ook onder) voor mij kwam het zo wel mooier uit, maar ik kan het ook eens wat minder verkleinen. De scherpte is hier inderdaad op het randje van 'te veel'

ik zoek nu nog volop in ph en speel ook met de filters van Neat Image, denk dat ik bij dat laatste wat overdreven heb. Maar ben wel blij met de verbeteringen tot nu toe. En ik denk dat ik mijn papa volg op vlak van foto's. De dieren liggen me tot nu toe ook het meeste
@Gerda, danku voor je reactie! De witte achtergrond stoort voor mij persoonlijk niet maar ik snap wel waarom je dit zegt. Ik wil ooit wel verder staan in Photoshop zodat ik dit kan weg werken ofzo. Maar zo ver zit ik helaas nog niet.. Goee dat je het opmerkt!