Helaas heb ik op het ogenblik door omstandigheden geen tijd er met de camera op uit te trekken, vandaar ook mijn afwezigheid of het forum op dit moment, maar kon het niet laten onderstaand tafereeltje even vast te leggen.
Afgelopen zondag zag ik de hond van de buren in de stromende regen met een pup sjouwen

. Ze had kennelijk een nest gekregen onder tussen de wortels van een oude olijfboom achter in mijn tuin.Door de vele regen was dit nest haar kennelijk te nat geworden dus had ze besloten de puppen te verhuizen. Op dat moment kon ik echter niet zien waar ze ze naar toe bracht.
Maandag hoorde ik haar blaffen toen ik achter kwam en zag ik haar voor mijn hooischuur liggen dat ik afgedekt heb met plastic. Voorzichtig ben ik gaan kijken, ik heb een goede verstandhouding met de hond van de buren, waarom ze daar voor het plasic lag. Dat werd me wel duidelijk toen ik het plastic optilde. Ze ging direct trots bij haar kroost liggen. Snel het fototoestel gehaald en het plastic even opgebonden om deze verrassing vast te leggen

.
Ik weet alleen nog niet wat ik hier nu mee aan moet.