Het eerste wat me meteen in het oog springt is je fantastische lage standpunt, waardoor we in de belevingswereld van deze honden duiken. Dat geeft deze actiefoto's al heel veel kracht voor mij, in plaats van de de fotograaf blijft staan en op ze neer kijkt
De eerste is naar mijn gevoel iets te overbelicht, had deze wat afgestopt hebben willen zien. Wel mooi bevroren in de lucht.
De tweede is het hem net niet qua pose voor mij.
Die derde is krachtig, wat een pose, wat een dynamiek, topper uit deze serie voor mij.
Vierde scoort ook erg hoog, die woeste blik, zijn lichaam bijna om de stokken heen gevouwen. Ook hier is het wit wat overbelicht, echter in tegenstelling tot de eerste kan deze dat hebben.
Vijfde is ook mooi op de hond gevangen, hier het bijten op grote delen van de slurf wel enigzins storend.
De laatste is een mooi profiel, maar hier vindt ik hem niet zo mooi geplaatst op het parcour.
Serie terugkijkende, valt me dan ook je steeds wat centrale plaatsing in de beeldopbouw op. Wetende dat je te maken hebt met vliegensvlugge honden, toch vermeldingswaardig.