Bij de naam Del-Studio verwacht ik beroepsmatige foto's.
Nu weet ik dat eenieder zich fotograaf kan noemen en dat ook zonder opleiding als beroep kan uitoefenen.
Maar dit zijn toch echt geen professionele foto's.
Bovendien vind ik de naam Del-Studio nogal ongelukkig gekozen.
Daar je een vrouw bent, nou ja misschien wel eerder een jonge dame naar de foto's te oordelen, is het misschien wel praktisch om eerst eens in een woordenboek of bij wikipedia te kijken, wat Del in de nederlandse taal betekend.
Natuurlijk kan het een deel van je naam zijn, maar dan nog, kijk eerst even na voor dat je een bepaalde naam kiest.
Van volgens wikipedia betekend Del:
http://nl.wikipedia.org/wiki/DelEn ik denk niet dat je dat naar buiten wilt uitstralen als je ooit een eigen fotostudio begint.
Wat je foto's betreft is er al heel veel over gezegd.
Ik wil daar nog aan toe voegen, dat ondanks dat het hondje op foto 2 een schat is, je er wel op had moeten letten dat het gezicht van het hondje niet schoon is. Dieren op een foto kunnen er precies zo mooi uitzien als mensen. Dus oogjes en haren rond de oogjes schoon en rond het bekkie ook schone haren. Bruine haren, van het eten, rond dit hondenbekkie zijn net als spinazie op de tanden van een mens als fotomodel.
Mijn tip: Vergeet die hele soesa van een studionaam en blijf hier gewoon je foto's plaatsen om er nog heel veel van te leren. En besluit dan over een paar jaar of de beroepsfotografie echt iets voor jou is.
Je zult hier ontdekken dat het met foto's maken net is als bij de X-Factor, velen denken dat ze kunnen zingen, maar weinigen kunnen echt mooi zingen.