Je mag maximum 8 foto's per topic posten, misschien best eentje verwijderen dan.
1. Leuke actie, maar de compositie spreekt me niet echt aan. Er had wat meer ruimte
mogen zijn rond het onderwerp. De kleuren zijn goed. Scherpte is goed, maar het mag
iets verfijnder. Ik weet niet hoe je verscherpt / verkleind?
2. Mooie compositie! Scherpte is hier beter dan op 1 naar mijn gevoel. Kleuren zijn oké, maar
er lijkt iets mis te zijn met het contrast. Het komt niet natuurlijk over.
3. Heeel schattig! Compositie kon beter, beetje krap. Mooie, aangename kleuren en goed contrast
Scherpte is goed voor mij.
4. Mooie houding van het hertje, alleen jammer dat de pootjes eraf zijn geknipt. Het onderwerp
mocht ook iets minder centraal (maar dat is smaak natuurlijk).
5. Dezelfde opmerking als bij 2, kijkt niet leuk. Wel een goed standpunt ten opzichte van
het onderwerp. Compo mocht ook iets ruimer / anders.
6. Jammer dat het kopje zich in de schaduw bevindt. Idem 4, afgeknipte pootjes zijn een minpuntje. Een portretcrop had ook mooi geweest, zodat het hertje volledig op de foto stond. Kleuren zijn iets minder.
7. Compo weer iets te krap ( voor mij

). De linkerkant van het kopje staat er heel mooi op. Mooi scherp.
8. Mooie, natuurlijke kleuren, goed contrast, scherpte is in orde! Compositie voor mij weer iets minder.
9. Een heel leuk plaatje, maar jammer genoeg niet even scherp als de voorgaande foto. Kleuren zijn
goed.
Hopelijk ben ik niet te kritisch ...
4 is mijn favoriet uit de reeks ( mochten de pootjes erop staan

). Met welk toestel / lens
fotografeer je? En op welke stand?