ArtenCo en Nuelle, klopt, ik zag het ook. Het zit ook in het origineel. Het is echter geen water, maar een dun laagje ijs en als je goed kijkt zit dit structuurtje niet alleen op die plek, maar ook elders in dit bevroren watertje

Gotchas, dat had ik in mijn vorige bezoeken ook
Door de stellige beweringen van Nagtie (zoek maar eens het topic op en dan kun je zien dat hij heel stellig is v.w.b. het groot wild dat er te vinden is), heb ik besloten om er eens heel vroeg heen te gaan. Dan zie je een heel ander beeld! Grazend groot wild zit op die plekken waar ook de bezoekers kunnen komen, maar worden door de komst van diezelfde bezoekers "verdreven" naar delen die dieper in de OVP zitten en waar bezoekers niet kunnen / mogen komen. Mijn conclusie gebaseerd op enkele waarnemingen zonder veel groot wild en deze keer wel met veel groot wild: kom zo vroeg mogelijk, sta het liefst als eerste aan de poort om naar binnen te gaan

PS: Ik heb foto's waar nog veel meer herten, konikpaarden en runderen op staan, maar niet elke foto is "plaatsingswaardig", want in mijn ogen wordt dit niet bepaald door het aantal dieren dat op 1 foto staat