Thanx!!
@Bjornc:

Ik moest erg lachen op je berichtje. Je hebt een aantal Oosterse windhonden en de Afghaan is er eentje van.
@Ron: Het is een bolletje hond.

Dat vind ik erg geinig met deze honden. Eerst gaan de Whippets rennen en dan heb je tijd te kort als ze zich in de zandbak storten. Dan komt er een ronde Afghanen en dan kan je rustig zitten, scherpstellen en richten want ze gaan wel snel maar niet zo snel als de Whippets. En ook rennend zijn het bollen haar. Ik vind ze geweldig!
Dat oogcontact zul je niet snel zien. Meer oog is wel mogelijk. De honden hebben maar oog voor 1 ding en dat is de nep haas. Ze kijken je echt niet aan en ik ga geen geluid maken voor een mooie foto zodat ze misschien mijn kant op kijken want zo'n afleiding wordt niet gewaardeerd en daarnaast wil ik ook geen blessures vooroorzaken doordat ze opeens mijn kant op kijken omdat ik oogcontact wil voor een mooie foto.
Ik denk wel dat ik er meer oog op kan zetten. Dat ga ik de volgende keer ook proberen. Ik moet wel goed nadenken waar ik dan moet gaan staan/liggen. Het is daar niet groot en ik heb een 70-200 lens. heb je een tip?
Dit was de eerste keer dat ik op de renbaan foto's ging maken en het scherpstellen en de andere instellingen viel best tegen. Zeker voor mij omdat ik meestal honden in de studio fotografeer. Maar ik heb weer een nieuwe uitdaging gevonden.
@ArtenCo: Ik ben de foto's aan het uitzoeken en zal er meer plaatsen want ik sta te springen om tips natuurlijk! Thanx!