Vind 't ook wel leuk Frans, meningen verschillen en dat klopt wel, want ook smaken verschillen......bedankt voor jullie eerlijke mening.
Twijfelde zelf ook een beetje en weet denk ook waardoor 't komt dat sommigen 'm minder prettig vinden kijken.
Het orgineel is wat lichter van kleur, een beetje tegen het fletse aan en zelf ben ik daar meest niet zo'n fan van, dus heb wat met de niveaus zitten spelen en met contrast, om de foto wat minder flets over te laten komen.
Denk dat daardoor de structuur van de vacht op het lichaam van de vos wat teveel naar voren is gekomen, terwijl dat in het orgineel veel minder was en dat daardoor het eigenlijk onscherpe lichaam toch weer wat 'kunstmatige' scherpte kreeg en dat dat minder prettig kijkt.
Het is zeker geen flinke crop Frans, het bestand wat overbleef na 't croppen is nog 3788 x 3788 pixels, ik heb alleen een strookje aan de onderkant gecropt en 'm daarna vierkant gemaakt.
Zal zo een update in de 1e post plaatsen waarbij ik veel minder aan de schijfjes van de niveaus heb getrokken en helemaal niet aan het contrast heb gezeten.