Meksjoef schreef:
Misschiennnnnn, de zon op het paard en dan die totaal zwarte achtergrond waardoor je het gevoel krijgt dat er iets niet klopt?! De kleur van het paard wordt dan ook duidelijker en/of je die nog wat moet opkrikken.
Bovendien vind ik het niet mooi als de schuimklodders groen zijn, zou ik even verwijderen voor de foto. Ook heb ik het idee dat het bit iets te hoog hangt waardoor het paard wat opgetrokken mondhoeken heeft.
De zwarte achtergrond was juist de bedoeling haha, maar ik snap wat je bedoelt. Vooral omdat de manen op dat moment grijzig/bruinig waren en het geheel wat flets is. Ik heb ook een versie waar die wat opgekrikt is, maar daar is hij weer té. Hier is de vachtkleur iets te gelig, op de andere net weer te rood. De schuimklodders heb je helemaal gelijk in, maar ik ben niet handig genoeg om die te verwijderen, jammer genoeg. Volgende keer houd ik er een handdoek bij.
Bit hangt goed, lager ligt hij niet goed in de mond (ja, ellende geweest met iets vinden, is mijn eigen paard die natuurlijk weer precies tussen alle maten invalt) Alleen zijn die rimpels idd niet fraai, zou net iets minder moeten voor de foto.