Deze 3 Podenco's zijn allen rescue's en de één is al langer bij dit baasje dan de ander. De donker bruine is al goed op haar gemak. De witte is blind en reageert heel heftig op alles en de kleine lichtbruine is er het minst lang en is zeer angstig en zeer gespannen. (en erg bang voor de flitsers) Alle 3 eigenlijk nog geen commando's kennende...Een uitdaging!!
Bij binnenkomst waren ze een stuk kleiner dan ik gedacht had maar ook een stuk bewegelijker. Nog niet eerder mee gemaakt maar binnen 2 seconden stonden ze alle drie boven aan de trap. Een trap die mijn eigen hondje tot op heden niet heeft durven te beklimmen.
Verder was er veel pepiep, gegil, geblaf en af en toe een flinke grom. Tijdens de shoot had ik er aan elke voet eentje vast aan een riem omdat ze alles wilden maar even wachten hoorde daar helaas niet bij. Doodsbang om verlaten te worden door het baasje. Een kauwbot van mijn Zoë bood rust!
Het waren super lieve honden met een duidelijk verleden. Respect voor het uitermate geduldige en kundige baasje van dit stel! Ik zal deze serie niet snel vergeten…
(littekens zijn op verzoek van het baasje weggewerkt)
1. "Ik ben blind en gek op snoepjes"

2. Happy together!

3. Letterlijk en figuurlijk de last van je verleden meedragen...

4. "bij mij ben je veilig"

5. "het liefst zit ik bij de baas"

6. Op verzoek van het baasje en bewerking