Het is 26 jul 2025 03:12

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Cane Corso
 Cane Corso
BerichtGeplaatst: 16 aug 2015 21:09 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
De eerste middag met mijn camera mocht ik hem uittesten op de hond van een kennis. Ik heb me nog niet beziggehouden met de achtergrond, maar geprobeerd om met de instellingen te zorgen dat ik de hond goed in beeld kreeg en de focus op het oog te richten.

Het begon helaas al wat donker te worden wat het er voor mij als beginner niet makkelijker op maakte. Deze twee spraken mij het meeste aan en ik hoor graag jullie mening erover.

Ik hoop dat het nu goed is gegaan met het formaat van de foto's via photobucket.

Fotografie

Fotografie

Profiel op dit foto forum
Share on FacebookShare on Twitter 
 Cane Corso
BerichtGeplaatst: 16 aug 2015 21:14 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Achtergrond gaan we niets over zeggen......standpunt kan je beter lager nemen....ooghoogte van het dier is zowat de regel......scherpte ontbreekt hier echt wel.....iets te krap ingekaderd,zeker aan de linkerkant......je opname is hier ook weer te klein je langste zijde is hier maar 640 px......dit zijn gewoonweg wat opmerkingen die je beter meeneemt naar je volgende opname.....dan komt alles op z'n pootjes terecht..... :)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website

Cane Corso
BerichtGeplaatst: 16 aug 2015 21:17 
Moderator
Fotografie

Geslacht: Man
Foto's zijn nog steeds te klein. :S

Deze 2 spreken me ook niet aan, zeker de zwart/wit niet. :blush

Ik mis scherpte en ook het hoge standpunt en half aangesneden hond vind ik hier minder.
Heb je de foto's geflitst?
Ik mis de Exif in je foto's, om je wat beter te helpen is het handig om die in je foto te laten, of erbij te vermelden. :)

Cane Corso
BerichtGeplaatst: 16 aug 2015 21:25 
Lid

Zal ik straks even opzoeken. Wat vreemd? Nu heb ik na het uploaden zelfs de foto's nog ge-edit en de langste kant op 900 gezet. Kan ik niet beter ergens anders gaan uploaden? Want dit is gewoon jammer en ik heb geen idee waar het aan ligt, de originelen zijn zo'n 2500 pixels namelijk.

Ooghoogte, dat ga ik onthouden, bedankt.

Cane Corso
BerichtGeplaatst: 17 aug 2015 09:31 
Lid
Fotografie

ook deze foto's zijn te klein het topic word gesloten...

► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen