Het is 18 jul 2025 05:23

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Omdat ik een waardeloze fotograaf ben....
 Omdat ik een waardeloze fotograaf ben....
BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 08:19 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Bij ons thuis hing altijd een grote kaart met vogels uit het bos. Je kent ze wel die oude kaarten die op school gebruikt werden. Gekocht op een rommelmarkt en op een van de muren van de eetkamer. Maar behalve eksters, vlaamsegaaien, merels en wat spechten heb ik er nooit iets mee gedaan :) was toen met andere dingen bezig als puber. :)

Maar het zou kunnen helpen. Er staat dan toch ook vaak ik waar ze zich bevinden, hoe eea in elkaar zit. Is ook een leuk boekje voor de vakantie die er aan komt over een week. Bedankt voor het idee.

Profiel op dit foto forum

BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 09:58 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
ik heb zelf het boek: ANWB vogelgids van Europa.
Daar staan bijna alle vogels wel in, met een aantal duidelijke tekeningen, om ook de soms minimale verschillen te zien tussen de soorten en mannetje vrouwtje.
Is helemaal geen goedkoop boek, maar ik heb er nog een paar die worden allemaal overbodig met dit boek.

Er zullen vast nog betere zijn, maar deze is nog enigzins mee te nemen ook. Ik heb wel de oude softcover, dat vind ik prettiger. Gooi iets makkelijker in je tas. Het boekje ziet er dan ook niet meer uit.
Ik weet dat Nico Haan hem ook gebruikt.

Profiel op dit foto forum

BerichtGeplaatst: 29 apr 2010 19:00 
Beheerder
Fotografie

Hier gaat een slotje op.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2