wilw schreef:
Wist niet meteen welke soort het was. maar thuis heb ik wel e.e.a aan literatuur waar ik op kan terugvallen. Maar mijn stelregel (van de meeste duikers) blijf overal met je tengels af, observeer hou afstand en laat alleen bubbels achter.
Helaas ben ik dit niet met je eens.
Dat stukje van de meeste duikers. Er zullen er meer zijn die dat denken dan die dat niet denken. Maar een paar jaar geleden met een prive boot gaan duiken bij Hurghada, dat voor een groot deel al kapot gedoken is.. Maar we kwamen aan bij een duikspot waar een boot vol met russisch sprekende medemensen waren. Die kwamen er uit toen wij er in gingen. En wat bleek zo'n 70% van die gasten hadden allemaal een mooi souvenir mee genomen. Bah die gasten moeten ze met een een halve fles lucht en lekker bloederige biefstuk achter laten op die plek.
Maar wat een zicht, ik zie hem nu pas, dacht eerst zal wel een dierentuin plaatje zijn.. maar in het echt is dit heel gaaf! Mijn broer heeft een tijdje onderzoek gedaan naar haaien, helaas niet in het wild, maar weet er heel veel van. Dus heb even aan hem gevraagd wat is. Hoe groot was dat beest? En geef even aan of dat met of zonder duikersbluf is. Met duikersbluf, is die de helft korter.