Het is 25 jul 2025 15:08

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Zapata
 Zapata
BerichtGeplaatst: 13 jan 2011 12:52 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Prachtige plaat Ans erg sfeervol . En over de ruis al vele tips gehad zie ik .

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Zapata
BerichtGeplaatst: 13 jan 2011 19:52 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Zwabber schreef:
@ Ans, eens met Gemini,.....mooi hoofd. Verder op gelezen dat hij gebruikt word voor dressuur. Ben best nieuwsgierig naar de rest van het paard :) Je hebt vast en zeker wat meer foto's :jump :)
Wat deze foto betreft....hij staat er qua houding mooi op, mooi gebogen hals, mooi oog en oortjes goed. Zou hem alleen zonder halster willen....tja en de ruis. Toch zou ik er blij mee zijn :)

Zapata heeft dat ramshoofd wat typisch is voor een Lusitano. Op de foto hier is dat niet zo duidelijk, maar als je hem in profiel ziet des te meer. Heel wat mensen houden daar niet zo van, maar wij zijn er gek op!
Ik heb idd nog heel wat foto's van hem, maar dat zijn er dan waarop ik met hem werk en die zijn steeds door m'n vriend genomen. Niet echt geschikt dus om in dit topic te plaatsen. Missch heb ik er nog wel een paar geschikte liggen, maar dit was toch één van de mooiste, vond ik... :blush

Wat betreft de ruis, ben ik nog aan het wachten op m'n vriend. Die zal een paar zaken op m'n pc installeren als hij daar tijd voor heeft. Zelf ben ik daar echt geen krak in... :jj

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2