Het is 27 jul 2025 08:37

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur ~full speed~
 ~full speed~
BerichtGeplaatst: 03 mei 2015 10:15 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Thanx!!
Ik zie ze toch wel graag zonder muilkorf. Voor de foto dan. Ik hou van die bekken met die tanden waarvan je de inspanning en kracht levering terug zien. :)

@ArtenCo: Ik pan niet echt. Je hebt gelijk. Ik maak wel de pan beweging maar de sluitertijd is te snel om een mooie panfoto te kunnen maken. Ze lopen erg kort op me en dan draai ik erg snel. Met een sluitertijd vanaf 1600. Dan kan je pannen wat je wilt maar dan blijf je de beweging bevriezen. Pannen is gene makkelijke techniek. Maar wel een uitdaging in deze sport!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ~full speed~
BerichtGeplaatst: 04 mei 2015 20:51 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Mooie actie foto. Paaltje wel, paaltje niet. Ik denk dat het erbij hoort. Als fotograaf ben je misschien wel te kritisch op zulke dingen. De eigenaren die de omgeving gewend zijn zien het niet als een storend element denk ik.

Fijn dat je hem officieel in gebruik heb genomen. Zal best even wennen zijn.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2