Het is 27 jun 2025 17:15

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Ruzie zoeken
 Ruzie zoeken
BerichtGeplaatst: 24 jul 2017 12:54 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Wilbert, Jo en Ron ook bedankt voor het reageren.

Nuelle bedankt voor je uitgebreide tip.
Ik snap helemaal wat je zegt en dan moet ik denken aan kennis maakt macht. Macht over je foto wel te verstaan. Ik zie dat bij mijn sportfoto's. Bij voetbal weet ik ook het moment en daar schiet ik meestal 3 foto's per actie en heel soms een maar dan vind ik het nog steeds geluk hebben.
Bij mijn andere sporten merk ik dat ik vaak zoekende ben en schiet dan ook wat meer platen.
Laatst bij de paardensport had ik het geluk om in contact te komen met een fotograaf die het al een jaar of 12 deed en hij vertelde mij een beetje waar een goede foto aan moet voldoen. Dat is toch prettiger werken als je weet waar je op moet letten.

Ron heeft gelijk dat deze wolven meer aan het stoeien waren dan dat ze echt ruzie hadden. En hij ziet dat bovenlipje niet terug in deze maar ik heb nog wel wat platen dat ik denk stoeien of niet maar ik zou er bang van worden.
Daar ik liep te klot..........,oef bijna een te grof woord. Liep te kloten met het gaas zal ik wat van die foto's in ratjetoe laten zien. Wel jammer van dat gaas. Maar wel veiliger voor de fotograaf.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Ruzie zoeken
BerichtGeplaatst: 24 jul 2017 13:23 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Goed gezien, mooi moment vastgeleg, :upc

Ruzie zoeken
BerichtGeplaatst: 30 jul 2017 23:24 
Moderator
Fotografie

Geslacht: Man
Dank je SanValaria.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2