Super leuke reacties! Dankjewel!!
@Deva: Er staat "Zoë the Whippet Bucket list" ;-)
Dankjewel voor je compliment!!!
@AJL: Dankjewel Armand! Super lieve woorden! Bijzonder!! Ik ben ook stapelgek op mijn Zoë. Ze wordt nu 9 en het lijkt of de band steeds sterker wordt. Ze weet vaak precies wat ik wil. Op foto's maken is ze niet meer zo gek maar op de snackjes die ze dan krijgt wel. ;-) En het samen iets doen vindt ze leuk. Ik heb niet altijd evenveel geduld helaas

maar blijkbaar genoeg.
Ik ben best trots dat Zoë in heel wat huiskamers hangt. Binnen en buitenland. Ik heb foto's van haar bij werkaandemuur.nl staan en die verkopen goed! (Binnenkort een leuk interview over mij bij werkaandemuur ook ;-) )
Het moeilijkste aan deze foto was het weer. Toen ik de juiste positie en setting had voor dit effect begon het uiteraard te regenen. Zucht. Alles afdekken weer. En daarna de wind. Het papier waait natuurlijk alle kant op en het geheel moest perfect. Geen raar gewaaid papier! En Zoë zo kort mogelijk zo laten zitten. Ik laat haar altijd maar een paar seconden zitten. Zo kort mogelijk anders is het niet leuk voor een hond. Toen ik op mijn schermpje het resultaat zag werd ik blij, heel blij!