Het is 21 jul 2025 08:24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Wel of geen lichtpuntjes in de ogen?
De ogen moeten natuurlijk blijven, dus zoals ze in de originele plaatsing waren. 48%  48%  [ 12 ]
De ogen moeten lichtpuntjes hebben en bij gebrek daaraan is het prima om ze erin te tekenen zoals bij de eerste update. 8%  8%  [ 2 ]
De ogen moeten wat donkerder worden en ze moeten lichtpuntjes hebben zoals bij de tweede update. 24%  24%  [ 6 ]
De ogen moeten wat donkerder, maar ze moeten geen lichtpuntjes krijgen. 0%  0%  [ 0 ]
De ogen moeten lichtpuntjes hebben maar zoals het gedaan is bij de updates is het niet netjes/natuurlijk genoeg. 8%  8%  [ 2 ]
De ogen zijn helemaal niet mooi. 12%  12%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 25
Auteur Beagle puppy 6 weken oud + update + update 2 + poll
 Beagle puppy 6 weken oud + update + update 2 + poll
BerichtGeplaatst: 28 sep 2010 15:52 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
super schattig dat pupje...mooie foto.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Beagle puppy 6 weken oud + update + update 2 + poll
BerichtGeplaatst: 05 okt 2010 09:43 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
duckie schreef:
Gefeliciteerd met je week foto. En heb je het hondje kunnen houden :) Of moest hij weer terug? Ik zou er moeilijk afstand van kunnen nemen.

Ik heb zelf voor optie 3 gekozen. Kan geen argument vinden behalve dat ik het mooier vind.
Ik mocht hem helaas niet houden van mijn wederhelft :( ... de fokster had het prima gevonden.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3