Jullie ook nog bedankt.
Weet niet of er nog mensen zijn die dit lezen, maar ben eigenlijk nog wel benieuwd hoe ik de z/w omzetting gedaan heb, ondanks dat de meesten voor kleur gaan.....te veel contrast, te weinig contrast, te grijs, of witten of zwarten niet goed?
@Henry, als ik stil zit en niet teveel beweeg dan valt het wel mee, maar als ik dan opsta merk ik vaak weer dat m'n evenwicht niet helemaal is zoals het hoort te zijn, maar soms gaat ook dat nog gewoon goed, het is dus niet zo dat ik me constant 'dronken' voel.
Nu ik donderdag therapie heb gehad en ook wat oefeningen mee naar huis heb gekregen, die ik drie keer 10 minuten per dag moet doen, heb ik wel weer meer problemen met onstabiliteit en het mezelf niet helemaal lekker voelen(klein beetje misselijk).
Tijdens die therapie werd ik zo misselijk dat de therapeut echt moest stoppen en hij was alleen m'n nek maar een behandeling aan het geven.
Het schijnt dat je nek ook een heel belangrijk onderdeel van je evenwicht is.....zijn 3 dingen die samenwerken, je evenwichtsorgaan, je ogen en je nek vertelde de therapeut mij.
Dat ik me nu weer wat minder voel is denk juist goed, ik moet doorgaan met die oefeningen totdat ik eraan gewend ben en hoop dat het straks net die oefeningen ook weer wat beter gaat.
Dan krijg ik denk weer nieuwe oefeningen waarmee ik me ook weer minder zal voelen, enz. enz.
@Maarten, dat hoop ik ook, zou er best wel zin in hebben om 'm effe op het circuit uit te laten, maar ik denk dat het beter is als ik dat nu even niet doe.....ik werd een aantal jaren geleden, toen ik nog af en toe met een auto op het circuit kwam, al af en toe een beetje misselijk van m'n eigen rijstijl tijdens een trackday of Time-Attack.