Tony schreef:
dank je Ron voor de moeite en laat gewoon staan
voor mij zijn de kleuren naar mijn smaak prima, de achtergrond daar ben ik het mee eens
Ik ben zelf meestal ook van de wat warmere kleuren, maar vond het geheel hier iets te geel overkomen en ik hou denk meer van rood-gele warme kleuren.
Ik probeer het meest(uitzonderingen heb je altijd

) wel natuurgetrouw te houden en soms moet je dan ook een poosje niet naar een foto kijken en zie je als je 'm dan na een paar uur weer opent dat het niet of juist wel klopt.....Frans heeft er een moeilijk woord voor, maar ik noem het gewoon dat je ogen wennen aan de kleuren.

Ach, zoals al vaker gezegd is het inderdaad ook een kwestie van smaak, de één houdt van warmere kleuren en een ander juist weer van wat koelere kleuren.
Ik zie soms foto's voorbij komen(niet hier, maar bijvoorbeeld op Facebook, maar wel op pagina's van fotografen) die veel te blauw zijn, vogels met blauwe snavels, blauwe ogen en blauwe poten en bomen en takken met een blauwe/magenta gloed erin en niet een klein beetje, maar echt blauw en bijna iedereen vind het mooi en hoor je niet over de kleuren....dan vraag ik me weleens af of ik dan toch niet te kritisch ben, mij valt het altijd direct op?