Wendy schreef:
Bedankt voor je reactie, Peter.

Ik hou erg van het verzadigen van de kleuren in mijn foto's.
Zal het origineel ook even neerzetten. Ik heb 'm alleen wat verscherpt. Je ziet zelfs de vuiltjes op m'n sensor nog

Witbalans staat bij mij inderdaad meestal op bewolkt.

Ik zal me in de toekomst gaan inhouden...

Hey...
Even tijd maken om hier wat comments achter te laten.
Laten we eerst ervan uitgaan dat ik zeer kritisch ben op mezelf... ahum... daarmee bedoel ik dat wat ik zeg... slechts mijn beste komt voor verkoop in aanmerking... =-)
Euhm.. sorry voor de niet stock fanaten, maar ik verdien er mijn boterhammeke mee..:-)
Okay.. Wendy... dit is een foto, kleuren komen naturel over, min puntje is .. wat minder sharpening gebruiken. Qua verbetering zou ik de kadrering wat lager leggen. Voor portret fotografie (een kunst vorm) is het aanvaardbaardbaar dat er extreme cropping mogen en kunnen gebruikt worden. Voor natuur en zeker dieren fotografie is het echter belangrijk zo weinig mogelijk te croppen, ergo, een goede framing te hebben, ergo, als je kop wil fotograferen, dus ook de kop voledig in beeld.
Qua kleuren, voorzichtig, zet je kleuren in camere naturel... sharpening.. normal, en staar je niet dood dat het geen poppende foto is... natuurlijk is in dit geval veel beter, het is per slot van
rekening een natuur foto, geen bilboard foto.
Allesinds, mooie foto..:-)
Met vriendelijke groeten,
Pätrick H.