Dank jullie wel.
M'n dochter vond het oog ook een beetje eng, ik heb zelf al zoveel foto's gemaakt van honden in actie dat ik weet dat zulke blikken er tussen kunnen zitten en eng vind ik het zeker niet, maar ben met jullie eens dat het niet de mooiste blik is die ie jullie hier geeft, maar ik vind wel dat het de 'concentratie' van de hond weergeeft.....dit is van mij en ik ga ermee vandoor.
Dat is juist het leuke van dit soort actiefoto's vind ik, elke foto is toch weer anders en je ziet er dingen op die je tijdens het gadeslaan van de actie niet ziet, maar wel op de 'bevroren' foto dus.
@Yves, het is een een echt Herdershondje en die willen inderdaad werken.
Hoop mensen die zeggen dat we het nog druk krijgen omdat ie veel beweging nodig heeft, maar ik denk niet dat een Duitse Herder minder beweging nodig heeft en daar hebben we er 5 van gehad, het zijn allebei werkhonden en daar hebben we ook nu weer bewust voor gekozen.
Honden zoals veel dog-achtigen, die alweer naar binnen willen voordat ze een poot buiten de deur hebben gezet, zijn niets voor ons, een hond moet rennen, zwemmen en een bal als buit willen zien.....werken, actie en niet stil zitten dat is meer waar wij voor gaan.