de eerste 2 zijn leuke momenten, maar fototechnisch niet erg sterk. Er zitten veel storende elementen in deze foto's die de aandacht naar zich toe trekken, terwijl je wilt dat de honden in de aandacht staan. Persoonlijk vind ik van die 2 dan de eerste nog iets sterker dan de 2de, hier springt de hond er meer uit dan in de 2de foto waar de donkere bebossing enorm de aandacht trekt.
de 3de foto is mooi scherp, maar het koppie staat hier wel erg centraal. Het is mooier om de hond wat ruimte in de kijkrichting te geven. Kleur van de foto lijkt ook een beetje grauw en een beetje blauwig.
de updates:
Myla; staat er mooi op, maar ook hier staat de kop erg centraal. Iets minder ruimte links en iets meer ruimte rechts zou het hier goed doen. Verder mooie scherpte op de kop en fijne onscherpte in de achtergrond.
Rowan; qua compositie eigenlijk hetzelfde verhaal als de foto van Myla. Foto lijkt iets minder scherp te zijn dan de voorgaande foto, maar dit kan ook komen door de vacht (heb je wel naverscherpt na het verkleinen?). Het wit heb je hier goed onder controle gehouden.
Ik moet zeggen dat ik je updates toch nog weer een stuk beter vind dan de eerste drie geplaatste foto's.