Wauw TC!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lovende woorden!

En ik ben blij dat jullie de foto wel scherp zien, maar toch raar dat ik hem hier niet scherp zie...
Paul 2 schreef:
Ik vind hem scherp, mooie kleuren alles oké.
Het lijkt wel of ik deze foto eerder heb gezien.
Nee, eerder kan je hem nog niet gezien hebben, maar ik heb wel andere foto's van de kittens alleen geplaatst.
Eus schreef:
Ik vind hem ook scherp! Wat een onwijs lief plaatje zeg... Het linker katje heeft trouwens echt een mooie kleurstelling, zeker met de scheidslijn zo boven beide ogen!
Ja apart hè! In eerste instantie was de fokster niet helemaal blij met deze tekening, maar in tweede instantie vond ze het zelf ook steeds leuker worden en heeft ze uiteindelijk het kitten ook zelf gehouden.
avs schreef:
Scherp is hij wel hoor, maar wellicht stoor je je aan de weinig schepte diepte?
Met een hoger diafragma zou je dit beter krijgen denk ik.
Grt. Arjen
Nee hoor de scherptediepte is het probleem niet, die heb ik heel bewust gekozen. En naar mijn smaak ligt die ook precies goed. Wanneer ik een groter diafragmagetal (= trouwens een kleiner diafragma, want dit is omgekeerd evenredig) zou kiezen, wordt het mandje ook overal scherp. Dit zou de aandacht van de kittens afleiden en dat is niet de bedoeling.

Nee het probleem zit hem echt ergens in een instelling op mijn computer denk ik. Temeer daar jullie hem wel scherp zien. Het rare is alleen dat ik hem op mijn eigen site, dus ook online, wel scherp zie. Dus het ligt dit keer niet aan mijn browser lijkt me...
LoKa schreef:
Wat een schatjes, heerlijk om naar te kijken.
Scherpte is hier ook goed, maar het kan wel zijn dat de foto op je eigen site iets donkerder is van kleur waardoor jij nu het gevoel hebt dat hij hier dus minder scherp overkomt.
Groetjes Karin
Echt donkerder is hij niet op mijn site, hij is vooral scherper wat ook bij de tekst heel duidelijk te zien is, het is gewoon heel maf!