Het is 29 maart 2024 10:51


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Kattebeest
 Kattebeest
BerichtGeplaatst: 22 maart 2010 21:16 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 33
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Mijn eerste post hier.

Ik ben nog niet bijzonder lang bezig met fotograferen, dus ik maak nog wel stomme fouten, maar die zou ik mbv dit forum er snel uit moeten kunnen halen! :D

Over de foto: geschoten met heel gebrekkige lichtomstandigheden (het was gezellig donker) dus moest ik voor een ontzettend hoge ISO-waarde gaan.

#1
Fotografie

#2
Fotografie

(Ik verontschuldig me alvast maar voor het heel duidelijk zichtbare haartje onder het linkeroog in #1, die zal ik er in ieder geval uit schoppen :blush )


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Kattebeest
BerichtGeplaatst: 22 maart 2010 21:40 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 31598
Woonplaats: Schagen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Dit zijn voor mij plaatjes voor het familiealbum, leuk voor te hebben maar fotografisch niet zo aansprekend. De eerste oogt onscherp, en oogt in de beeldopbouw willekeurig. Zoek eens op het web naar compositie + fotografie.

De tweede is thuis op de stoel gemaakt, waardoor je geen fotogenieke omgeving hebt.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Kattebeest
BerichtGeplaatst: 01 apr 2010 11:36 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1492
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Ahh schattig, nee maar serieus, erg mooie kat en ook geslaagde foto's :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Kattebeest
BerichtGeplaatst: 03 apr 2010 12:47 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 33
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik zal kijken of ik het beestje nog eens een keer zover kan krijgen dat hij gewoon stil blijft zitten. Kijken of ik het beestje dan ook op een wat fotogeniekere plek te pakken kan krijgen. Hij ligt ook wel vaak op bed, dus dat is misschien een betere plek ook meteen!

@Lena: Ja, die foto's waren midden in de huiskamer 's avonds gemaakt, met heel zwak licht. De ISO lag dacht ik ergens steeds rond de 3200 of 6400. Ik heb hem maar niet op 12800 gezet omdat je dan écht alleen nog maar ruis ziet.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed