Ebbot schreef:
Als je het onderwerp los kan maken van de achter/ondergrond (visueel dan natuurlijk

) dan is het een *mega*wow*foto.
Uit mijn "Zeeland onderwatergids:
"Maximaal 5-6 cm hoog, maar doorgaans veel kleiner. De zuil is in uitgestrekte toestand minder dan 1 cm. in doorsnede. De tentakels zijn 1-2 cm lang. - Zie mijn probleem. De diertjes zijn zo laag bij de grond dat ze er bijna in opgaan.
Het is al een behoorlijke macro is (geen crop, alleen rechts storende elementen weggesneden)
En minder dan f/2,8 heeft m'n G7 niet. Misschien moet er maar mee leven. Een DSLR met OWhuis is voorlopig financieel geen optie.
Ebbot schreef:
Plus dat ik weet dat het allemaal erg groen is onderwater, maar toch zou ik proberen de andere kleuren wat aan te sterken / groen te minderen.?
Het groen is er volgens mij uit, kijk maar eens naar het rose/witte kleurtjes van de spons in de achtergrond. Maar zal zeker nog een poging wagen
Ebbot schreef:
Is dit ook in Nederland?
Yep, de Grevelingen
Mendel schreef:
Doet me heel sterk denken aan afbeeldingen van zuid amerikaanse zonnen, met een geizchtje erin.
Nu je het zegt
Mendel schreef:
Het geheel biologeert mij...
Zeker weten (volgende week Rode Zee - ik geniet nu al). Schijnbaar er toch in geslaag mijn fascinatie ook mooi in beeld te brengen (alhoewel het altijd beter kan

)