Bedankt voor de reacties.
Het is inderdaad genieten daar, vooral als je het geluk hebt ook wat dieren te kunnen spotten die je niet zo snel tegenkomt zoals een Moose of beer met jongen.
Ze komen misschien wat tam over, maar dat zijn ze zeer zeker niet, ze leven alle in het wild.
Door de vele toeristen raken ze wellicht wat gewend aan auto's en mensen en gaan ze er niet meer zo snel van door als er een auto stopt. De white-tail overigens wel, die kijkt even en gaat er vervolgens gelijk van door.
De meeste foto's zijn overigens vanuit de auto genomen, ook de foto van de Grizzly.....
Toen wij aankwamen rijden liep de beer op zo'n 15m van de weg, hebben de auto langs de berm gezet en gewacht wat de beer zou doen. Heel rustig, al snuffelend en met weinig aandacht voor de auto kwam deze steeds dichterbij. Bij foto 1 zat de Grizzly op 10.8m afstand, naderde nog tot een meter of 5 en liep vervolgens langs de auto op en verdween verderop weer in de bosrand. Ik heb zelfs de tele in moeten ruilen voor de groothoek om nog wat foto's te kunnen maken.
Gevaarlijk ?......naar ons gevoel niet, anders waren we wel doorgereden. Ervaring ?.......ja, geweldig.
Ik hoop dat ik jullie hiermee wat heb gerustgesteld.
gr. Bart