Ik ben het eigenlijk met Gotchas eens...

Het oog, dat bij deze foto de "eyecatcher" zou moeten zijn is niet scherp, wat donker (makkelijk op te lichten in de fotobewerking) en heeft storende witte vlekjes aan de boven- en onderkant (ook makkelijk op te lossen met wat extra bewerking). Verder had er naar mijn smaak zowel rechts als onder meer ruimte mogen zijn. Het idee vind ik wel leuk, dus zodra ze weer zo ligt, meteen je camera pakken en nog een keer proberen.
Ik verwacht dat je nog niet in RAW fotografeert? Wanneer je de foto's als JPG's maakt, is het bij Canon heel belangrijk dat je je beeldstijl aanpast. Lees wanneer je dat nog niet gedaan hebt de volgende tut maar eens:
http://www.photodrome.nl/forum/viewtopic.php?f=96&t=19127.
De gegevens hoe je je foto gemaakt hebt heten de EXIF-gegevens en die kun je idd nog terugzien in je originele foto (in de foto die hier staat zitten deze gegevens niet meer). Je kunt dit op allerlei verschillende manieren doen. De simpelste is met een Windows computer naar het bestand gaan en met de rechter muisknop erop klikken. Ga naar eigenschappen -> tabblad geavanceerd en daar zie je alle details. In DPP (Canon software die op de cd staat die je bij je camera hebt gekregen) met de rechter muisknop op de foto klikken en kiezen voor info. In andere fotobewerkingsprogramma is het ook te bekijken, maar zo kan je al vooruit denk ik.