Wat aardig dat je dat vraagt. De grote formaten is helemaal goed gekomen. Nogmaals bedankt voor je meedenken. De dierenartsenpraktijk heeft 3 foto's van 1.40x1.00 besteld en ik heb er twee al gezien, hangend in de spreekkamer gedrukt op kunststof. Scherpte en kleuren zijn helemaal goed. Het bedrijf dat ze drukt is een echte drukkerij en kan op nagenoeg alles afbeeldingen drukken. Zij zorgen voor het 'opblazen' Zodat de pixeltjes er netjes uitzien. De expositie die in een soort koffiehuis is, gaat pas in januari plaatsvinden, maar ik moet half december 17-19 grootformaat foto's aanleveren. Ik heb me er heel druk over gemaakt, maar nu me die grootformaat foto's zo meevallen hoef ik alleen maar veel op pad te gaan en heb ik de luxe dat ik een behoorlijke selectie heb intussen. Ook heel recente.
Ik heb me recent aangemeld bij Dyxum( dat is de Sony/Minoltasite; een internationale met meer dan 10.00 gebruikers) en daar vinden ze mijn koeien wel leuk en dat is dan weer bijzonder stimulerend. Vijf keer op rij in de weekselectie waarvan 2x met koeien, een keer schaap, een keer Vos, een keer Haas.