Het is 23 aug 2025 19:25

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur casey
 casey
BerichtGeplaatst: 24 aug 2012 10:38 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
halloo luitjes hoe is het hier ? ben een tijdje weg geweest. hoop gebeurd hoop gedaan waardoor het fotoos maken er bij in is geschoten. tog nog gratis shoots gehad om ervaring op te doen en voor mijn portfolio en zo via mond tot mond tog nog echte opdrachten gekregen. dus het begint een beetje te lopen. van de week was mijn vriendin bij ons thuis met haar cavelier casey een energieke dame die niet camera schuw is ! ik ga zkr vaker met haar werken.

hier een aantal voorbeelden

1
Fotografie

2
Fotografie

3
Fotografie

bedankt voor het kijken en groetjes ! :proost

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 casey
BerichtGeplaatst: 24 aug 2012 10:55 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Goed begin!!! :up
Wat heeft het hondje om het bekkie zitten? Lijkt wel zand of spuug?
Ik zou, als je echt een shoot voor iemand gaat doen, altijd het halsbandje af doen. Tenzij het een super mooie band is die emotionele waarde heeft voor het baasje of anderzijds bijdraagt aan de foto. (dit is een lelijk bandje die uit de toom valt hier :) )
Misschien kan je nog iets speelser met het uitsnijden of compositie bepalen omgaan. Nu staat het hondje een beetje stijfjes in het midden van de plaat. Vooral bij de eerste kan je daar iets mee doen. Het hondje kijkt duidelijk een richting op.
Misschien kan je het hondje wat meer enthousiasmeren zodat hij/zij wat levendiger op de foto staat. Nu weet ik dat dit ras veelal te kampen heeft met gezondheidsproblemen door het verkeerde fokken. Wellicht is hier sprake van. Daar weet jij meer van natuurlijk. In dat geval is het erg moeilijk de hond anders te laten kijken.

Ik ben benieuwd naar meer foto's! Leuk!

groetjes
Nuelle

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 casey
BerichtGeplaatst: 24 aug 2012 11:17 
Lid
Fotografie

heej dank je wel ! idd met de compositie kan ik nog iets spelen ! ik was juist blij dat ze eindelijk stil zat hahahaha heb er nog meer maar die moet ik nog ff bewerken :D het was erg warm dus het is een beetje kwijl hadden geen handdoekje bij de hand om het af te vegen helaas ! en van het halsbandje baalde ik ook maar het vrouwtje wou liever dat ie om bleef omdat ze nog wel veel dingen interesant vind en aan het halsbandje dan word vastgepakt ! ik ga vnmiddag nog eens kijken wat ik er aan kan doen :D volgens mij heeft casey nergens last van zitten papieren bij waar weinig lijnteelt in terug te vinden is. komt van een een erkende fokker af die zelf eigenlijk geweigerd word op de shows omdat ze dus op gezondheid fokt en hierdoor dus niet altijd de juiste kleuren eruit komen. de fok wereld is een kromme wereld kan ik je vertellen

casey
BerichtGeplaatst: 24 aug 2012 11:30 
Lid
Fotografie

Leuk! Ik ben benieuwd!
Ik vind het ook altijd lastig om een opdracht te krijgen met dit ras. Meerdere rassen hebben natuurlijk problemen met het doorfokken maar dit ras toch wel in bijzondere mate. Als hondenfotograaf sta je dan in dubio. Ik vind het een lastige kwestie soms.
Wat jij verteld klinkt super goed. Wat een goeie fokster is dat!!!

casey
BerichtGeplaatst: 24 aug 2012 12:15 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
mooie frisse serie, goed van kleur en scherpte. Foto 3 is het voor mij

Profiel op dit foto forum
 casey
BerichtGeplaatst: 24 aug 2012 18:38 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
De foto's komen pas goed tot hun recht als ik even op het vergrootglas heb geklikt, daarna kan ik me volledig bij Ab aansluiten, wat ik dan ook doe ;)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp