F1: Vind ik de beste van de reeks. Missch had ik liever nog wat meer ruimte in de kijkrichting... Maar het beeld spreekt me aan!
F2: Hier mocht het paard nog iets alerter z'n hoofd naar boven houden. Oortjes staan wel mooi naar voor gericht. De scherpte had beter gekund...
F3: Ook hier vind ik het wat aan scherpte ontbreken. Het paard houdt zijn hoofd wat naar beneden toe, waardoor de foto minder leuk wegkijkt, vind ik. De nek van het paard komt korter en minder elegant over en het lijkt een beetje alsof het paard even helemaal niet geïnteresseerd is in wat er gaande is.
F4: Is een beetje zoals foto 2, alleen is het hier heel jammer dat er zoveel bewerkingssporen nagebleven zijn aan z'n hoofd en hals...
F5: Beeld op zich is niet mis. Alleen twijfel ik hier weer even aan de scherpte en zou ik de draden nog wat wegwerken.
F6: Ook hier weer een beetje de scherpte. Probeer er steeds op te letten dat een paard in actie een voorwaartse beweging maakt. Hier hangen de benen die in actie zijn naar achteren toe.
F7: Leuke actiefoto! Missch zou ik hem nog wat croppen.
Het halster is niet ruim, maar zit perfect (@Frans

) en is ook netjes opgeblonken. Toch vind ik het jammer dat er niet ook een paar foto's tussen zitten zonder dat halster. Zo heb je wat afwisseling. Ik weet dat sommige eigenaars graag het halster erbij willen, maar ik probeer ze toch steeds telkens te overtuigen om het af te doen...
Wat betreft de groene omgeving? Goed gekozen. Idd, dan gaat de groene kleur wat op de vacht over, maar dat stoort me niet echt.