Frans, het klopt wat je schrijft het is één foto waarvan Gino twee uitsneden heeft gemaakt. Hij vindt het fotograferen erg leuk en loopt dus af en toe met mijn camera rond. Als de camera wisselt van persoon maken we altijd een "tussen-opname" van bijvoorbeeld de lucht of grond, zodat we thuis nog precies weten wie welke opname heeft gemaakt.
Als jongetje van 10 vind ik het erg knap wat hij voor elkaar krijgt, daar ben ik als moeder natuurlijk trots op. In de dierentuin waar we in de afgelopen vakantie waren heeft hij vooral gelet op compositie. En scherp stellen op de ogen. Dat is voor hem al voldoende om de komende tijd mee aan de slag te gaan.
Samen bewerken we dan de foto's, mede omdat de PS CS versie engelstalig is en dat nog iets te moeilijk is voor hem. Als moeder zeg ik dan eigenlijk alleen maar waar de tools zitten en hij gaat zelf aan de slag.
Frans ik lees vaker in je commentaren over de blauwzweem, niet alleen hier maar ook bij andere forumleden. Dit is iets van Gino nog boven zijn pet gaat, dus heb ik een poging gewaagd om dit voor hem in orde te krijgen. Uiteraard met toestemming van Gino zelf. Ik hoop dat het dan nu beter is.
1.

2.