Het is 28 jul 2025 16:00

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur boris en chino
 boris en chino
BerichtGeplaatst: 12 dec 2012 23:59 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
na lange tijd niks te hebben gepost toch nog ff tijd gezien. dit was afgelopen weeken tijdens die mooie sneeuw. ( dat truitje is noodzakelijk anders gaat chino dus niet mee naar buiten ! loopt hij te rillen van de kou )

vond de pose erg mooi. toch wel lastig met al dat licht. kon niet door mn knieeen want dan sprinten ze me omver... lang leve bullies.. dat het licht mooi op chino zijn snoet valt ben ik tevreden mee. wel met gevolg dat zijn andere oog minder goed te zien is.. zou zeggen brand los ! en geniet :D want het zijn tog wel heerlijke ventjes haha en voor de halsband dislikers ! sorry ! maar als ze die niet om hebben kan ik niet met ze wandelen :up

Fotografie

groetjes !!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 boris en chino
BerichtGeplaatst: 18 dec 2012 22:11 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
het licht is zeker mooi, erg jammer dat je niet een lager standpunt ingenomen hebt dan word zo'n foto veel mooier ;)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp