Het is 19 jun 2025 19:38

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Waterleidinduinen
 Waterleidinduinen
BerichtGeplaatst: 02 nov 2013 14:29 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Hert.
f1
Fotografie
Nog een paar.
f2
Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Waterleidinduinen
BerichtGeplaatst: 04 nov 2013 12:59 
Lid

Als ik eerlijk moet zijn vind ik ze niet zo best,
niet scherp ,overbelicht en de compositie vind ik ook zwak met het hek en de drukte op foto 2.
Volgens mij kan je in de waterleiding waar genoeg herten zitten wel wat dichterbij komen zodat je onderwerp wat dominanter in beeld komt'
Wellicht kan je in je bewerkingsprogramma het overbelichte wat weg poetsen.
Sorry maar dit vind ik.

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Waterleidinduinen
BerichtGeplaatst: 04 nov 2013 13:26 
Lid
Fotografie

Ik denk niet dat je sorry hoeft te zeggen als je er ook input bij levert? Het leuke van een fotoforum vind ik is dat je er onder andere van kan leren. Dat het niet altijd is wat je zelf denkt dat hoort er nu eenmaal wel eens bij.

Het grote probleem bij deze foto's is dat het licht nogal hard is. Je kan hier weinig aan doen als een later of vroeger tijdstip te pakken en hopen dat je dan ook de herten tegen komt.

Bij foto 1 zou ik een stuk van die waas afsnijden aan de rechterkant. Dit leid alleen maar af. Het is ook jammer dat het hek op de achtergrond staat. Hierdoor oogt het niet zo natuurlijk.

Foto 2 vind ik wat dat betreft een stuk beter geslaagd. Het oogt een stuk natuurlijker. Wel zou ik proberen ook daar aan de rechterkant de waas te verwijderen. Jammer dat de rechter ree uit de foto loopt. Ze zit wel heel dicht tegen het kader aan.

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp