Mooie hond! Die hoop ik ooit ook eens voor de lens te krijgen. En dan het liefste een pup met al die rimpels op de kop die ze dan nog hebben.
Leuke foto's ook!
Foto 1: Mooie kop maar ik zou iets minder hard belichten next time. De lip links is er wit van geworden. Ik zou ook voordat je zo'n foto maakt altijd even de ogen schoonpoetsen. Nu zitten er viezigheidjes. De uitsnede maakt bij deze dat ie een lang uitgerekt lijf heeft. Misschien gewoon een kopstudie van maken? Dat is deze foto tenslotte eigenlijk ook.
Foto 2: Erg leuke pose! Helaas klopt de belichting niet waardoor delen dichtlopen. Leuk dat ie alleen het puntje van de neus scherp heeft maar als je kiest voor iets meer scherpte dan heb je een krachtigere plaat. Onder de kop ligt je ondergrond gerimpeld. Juist bij een foto waar het alleen op de kop gaat zou ik zorgen dat deze glad ligt.
Foto 3: Erg leuke pose weer! Knap gedaan! Lijkt me een high key plaat? Ook hier zie ik een flinke deuk in de ondergrond.

Door de harde belichting heeft de hond witte plekken. De scherpte ligt op de nek van de hond en had ik graag op de ogen gezien omdat ie duidelijk contact met je maakt in deze pose.
Persoonlijk vind ik de achtergrond te wit en bekruipt mij het gevoel van overbelichting.
Ik kraak hier je foto absoluut niet af maar probeer je wat tips te geven voor de volgende fotosessie met deze mooiert!