zo hee, dit is echt onverwacht gaaf zeg !
Dit had ik echt niet verwacht, ik ben er heel blij mee.
Bij het nemen van de foto kon ik niet verder meer uitzoomen of achteruit (ivm tralies/hekwerk) dus vandaar de wat krappe kadering, maar de blik en zoals deze recht in de camera keek kon ik niet laten gaan.
Heb ook wel lang getwijfeld maar kon em toch niet weg gooien, die blik en voor mij het moment toen ik de foto nam blijven een mooie herinnering.
De plek, het verblijf waar ze in zitten en het licht daar is bij elkaar nog een hele kunst om er zoiezo een beetje goede foto van kunnen te maken.
Ik kom er regelmatig maar meestal kan ik door veel storende elementen, licht, tralies en het niet even stil willen zitten van die beesten de gemaakte foto's zo weg gooien.
Inmiddels ben ik ook wat handiger geworden met bewerken en heb deze foto vorige week pas bewerkt en toen kwam dit resultaat er uit, het origineel vroeg er in mijn ogen ook een beetje om.
Deze TC is voor mij dus best speciaal, helemaal omdat ik deze foto nam met mijn eerste DSLR en ik net was begonnen met fotograferen.
Leuk om te zien dat er zo verschillend op word gereageerd, allemaal hartstikke bedankt voor de reacties en de TC natuurlijk !