Het is 30 jul 2025 21:02

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Border Collie pups
 Border Collie pups
BerichtGeplaatst: 09 dec 2013 00:03 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Vandaag weer een fotografie klusje gehad en een leuke ook! (Wel lastig.. Al die bewegelijke pups in één kist.)
Ze zijn nu bijna 4 weekjes oud.
Hier een paar foto's. :)

1
Fotografie

2
Fotografie

3
Fotografie

4
Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Border Collie pups
BerichtGeplaatst: 09 dec 2013 10:11 
Lid
Fotografie

de laatste vind ik de leukste van de serie, geef ook even je exif er bij voor wat gerichtere tips. volgens mij is er geflitst en dat geeft vrij harde schaduwen en wit wat tegen overbelichting aan zit. probeer iets meer met natuurlijk licht te werken, buiten of bij een raam, de blik van pup 2 is erg mooi maar zo jammer van de handen

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Border Collie pups
BerichtGeplaatst: 09 dec 2013 10:48 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Voor ik reageer heb ik eerste even snel gekeken naar meer van je foto's. Omdat ik zie dat je mooie foto's maakt valt deze serie daar niet in voor mij.
Ik vind het kiekjes die ik zelf niet zou bewaren. Dit klinkt cru maar is niet zo bedoeld.
Behalve in de 2de foto zit er veel kleur in die er niet in hoort. Omdat het licht zo fel is zie ik erg veel schaduw. Ook bij pups is het niet aan te bevelen om zulk hard licht te nemen. Voor de pups zelf is dit niet prettig maar voor jezelf ook niet want je krijgt veel hardere foto's dan je zou willen.
Bij de laatste foto krijg ik een beetje en sneu gevoel. Zo tegen die kale muur op wat kranten. Op de 3de lijkt het net of ik een geschaafd neusje zie. Dat heb ik niet eerder gezien bij zulke jonge hondjes. Ze hebben toch wel een lekker plekje hoop ik, bij een goede fokker?
Op elke foto, behalve de 2de staan halve hondjes. :) Ik weet hoe moeilijk dit is en ik weet ook dat je dit zo snel mogelijk wilt doen gezien de leeftijd van de hondjes.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Border Collie pups
BerichtGeplaatst: 09 dec 2013 23:32 
Lid
Fotografie

Dankjullie voor de tips! Is mijn eerste keer pups fotograferen.
Ze konden niet naar buiten vanwege de kou en de kleur komt door de warmte lamp.
Het is een echte echte tópfokker. :) Dat 'geschaafde neusje' is een licht plekje op zijn neus en die warmte lamp maakte het rood.

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp