Het is 23 jul 2025 21:49

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur met kaj in de tuin!
 met kaj in de tuin!
BerichtGeplaatst: 01 apr 2014 11:32 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
hallo allemaal!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik fotootjes op dit forum geplaatst heb. Met kerst heb ik een hondje gehaald waar ik gister in de tuin een paar foto's gemaakt en ik ben ontzettend benieuwd naar jullie mening!!!!

1. Fotografie

2. Fotografie

3. Fotografie

4. Fotografie

Heb ze even bijgewerkt!

Fotografie

Fotografie

Fotografie

:foto

Laatst bijgewerkt door k de jongh op 01 apr 2014 20:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 met kaj in de tuin!
BerichtGeplaatst: 01 apr 2014 11:45 
Lid
Fotografie

Wat een leuk beestje zeg, daar kan je lekker op oefenen met foto's maken!
Even in het algemeen: je foto's zijn wat gelig. Dit kan je volgens mij makkelijk nog proberen aan te passen met photoshop. Zou het ook niet teveel aanpassen want het gele sfeertje heeft ook wel weer iets.
Foto 1: Goed dat je zo'n laag standpunt neemt bij een klein beestje. Toch jammer dat hij er niet scherp opstaat, het gras ervoor is wel scherp.
Foto 2: Vind ik de leukste! Hij is helemaal scherp op het koppie en vooral de ogen, dat is heel mooi.
Bij foto 3 en 4 heb je weinig contact met het beestje en deze zijn wel erg geel. :)

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 met kaj in de tuin!
BerichtGeplaatst: 01 apr 2014 12:26 
Lid

Inoordhof schreef:
Wat een leuk beestje zeg, daar kan je lekker op oefenen met foto's maken!
Even in het algemeen: je foto's zijn wat gelig. Dit kan je volgens mij makkelijk nog proberen aan te passen met photoshop. Zou het ook niet teveel aanpassen want het gele sfeertje heeft ook wel weer iets.
Foto 1: Goed dat je zo'n laag standpunt neemt bij een klein beestje. Toch jammer dat hij er niet scherp opstaat, het gras ervoor is wel scherp.
Foto 2: Vind ik de leukste! Hij is helemaal scherp op het koppie en vooral de ogen, dat is heel mooi.
Bij foto 3 en 4 heb je weinig contact met het beestje en deze zijn wel erg geel. :)

heel er bedankt voor de complimenten en tips! ik vind ze inderdaad ook een beetje heel geel maar ik ben altijd zo bang dat ze een beetje flets worden.. maar dat zal aan mij liggen!! :) :)

met kaj in de tuin!
BerichtGeplaatst: 01 apr 2014 16:42 
Lid
Fotografie

Hahaha, in mijn reactie op je vorige platen schrijf ik: 'ga eens naar buiten' en ik krijg ze gelijk gepresenteerd :) ;)

Ik kan Ilse goed volgen in haar opmerkingen en tips. De laatste foto zou ik zowieso weglaten.
De eerste twee foto's kan ik geen exif van lezen. Deze lijk je bewerkt te hebben? Hier vind ik de kleuren nl wel iets beter als de 3e en 4e.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp