Dank jullie wel!
Meksjoef, ik heb geen idee of 't Amerikaanse of Engelse Staffords zijn, de honden zijn van de overbuurman van m'n dochter en m'n dochter had gevraagd of ik wat foto's van de honden wilde maken, omdat ze de overbuurman een canvas voor z'n verjaardag willen geven.
Ze hadden dus gevraagd of ze de honden mee mochten nemen om ze es lekker te laten rennen, dus de overbuurman weet nog steeds van niets.
Viel dus ook helemaal niet mee om ze goed erop te krijgen, want die beesten wilden helemaal niet stil zitten en luisterden ook niet echt, maar met wat geduld is 't dan uiteindelijk toch gelukt.
Joop, misschien wat reflecties van het gras dat je ziet, hier op mijn scherm vind ik 't nog wel acceptabel.
Nuelle, gelukkig maar dat iedereen een andere smaak heeft, want anders hadden we allemaal dezelfde honden en krijg je weer 't probleem van doorfokken.
Ik vind deze honden best wel wat hebben, maar zie toch liever onze Oud Duitse Herder.
Zelf ben ik niet zo snel bang voor honden, maar heb onze Yaro deze keer toch maar thuis gelaten, omdat ik totaal niet wist hoe deze honden op andere honden zouden reageren.
We kwamen ook wat andere honden tegen, maar ze waren totaal niet agressief of zo.
Spelen wilden ze wel, maar ze zijn natuurlijk wel een beetje lomp en andere eigenaren zie je vaak toch ook een beetje schrikken.
Naar mensen toe waren ze ook erg vriendelijk en ze konden 't samen ook erg goed vinden.....zijn trouwens vader en zoon, de kleinste[Psycho] is de vader en die was ook het onrustigst en het moeilijkst op de foto te krijgen.
Hier in de wijk heeft er ook een poosje 1 gelopen, maar in tegenstelling tot wat 't bazinnetje zei was die soms helemaal niet zo sociaal naar andere honden toe.
Er heeft wat ik weet in ieder geval 1 hondje bij de dierenarts gezeten door toedoen van die hond.
Ze kunnen dus best wel lief zijn, maar als je een verkeerde treft dan is 't meest ook gelijk goed raak als zo'n beest jouw hond bijt, het blijft dus altijd oppassen.