Nuelle schreef:
De rand om de vacht is CA. Dat is zonde en dat zou je eigenlijk moeten wegwerken.
Witte achtergrond vind ik mooi! Als dit sneeuw is dan heb je de witbalans goed onder controle.

Echter, de hond is nog behoorlijk gekleurd. Als je echt zo'n zwart wit achtige setting maakt dat vind ik het persoonlijk mooier als de hond ook echt zwart is. Iets teveel magneta en blauw naar mijn smaak. Jammer dat ie niet scherp is… Maar verder is het een erg leuke pose!!
Z'n kin raakt bijna het kader.

ik snap wat je bedoelt.. het gekke van dit nest is dus dat sommige puppen en wat bruine gloed door hun zwarte vacht hebben. Komt omdat het een kruising is tussen een new foundlander (die zwart met wit kunnen zijn en een leonberger die voornamelijk bruin is. Heb na de foto nog eens goed gekeken maar het bruine valt wel een beetje op..

Maar de vage rand om de hond heb geen idee hoe dat komt. Denk dat dit te maken heeft met vocht, en met beperkte scherpte. Zoals een aantal dit benoemen. Volgende keer iets scherper op het oog, en een groter diafragmagetal. Ik kan nog wel even kijken of ik wat met de magenta en blauw kan spelen. Het is inderdaad sneeuw

helaas hadden we maar een paar uurtjes sneeuw

Kadering is krap dank voor de tips.