Dankjulliewel!!
Ze is wel gewend te poseren maar ze blijft maar enkele seconden zo zitten. Tis afdrukken op het juiste moment. Ze weet dat als ik de foto gemaakt heb, ze weer van de plek af mag. En dat doet ze dus ook. ;-) En, ik heb haar vanaf pup en helemaal opgevoed. Ze zal niet zomaar iets opeten wat op een "mensen" bord ligt. Tenzij ik zeg dat het mag. Want mensen dingen zijn niet haar dingen zeg maar. (en ze heeft heel veel eigen speelgoed en kauw dingen)
Het lijkt snel gedaan maar er zit veel geduld in. Een windhond is ook nog eens heel gevoelig. Die van mij iig wel. ;-) Dus… als ik ongeduldig ga doen en haar iets te ruw bij het tafeltje zet, is het afgelopen en wil ze niet meer. Nieuwe dingen vindt ze eng. Dit is een klein tafeltje wat nooit binnen staat dus raar voor vindt ze
Deze foto is opgebouwd in stapjes. Eerst het tafeltje besnuffelen. Dan het bord. Leeg eerst. Dan worst erin, dan er iets uit mogen eten. Voor het tafel staan, dan zitten ect. Pasta erin, snuffelen, belonen. Pose oefenen, aaien, belonen. Enkele seconden kunnen blijven zitten, foto maken en direct weer weg van de tafel om haar weer te ontspannen.
Het lijkt dus alsof ik haar neerzet, ze poseert en zo blijft kijken en klik maar zo gaat het niet. :mrgreen: Die oren gaat ook van op naar neer, dan weer eentje op en eentje neer. Of half op ect.
Dat bestek is een lastige. Je hebt gelijk Deva. Ik leg het neer maar weet dan nog niet hoe Zoë zal reageren. Of hoe lang ze de pootjes zo durft te laten. En dan kijkt ze zo en dan pak ik het moment. Later zie ik het bestek en denk: dat had beter gekund. Maar die blik heb ik maar 1 keer dus dan neem ik het bestek voor lief. Ik heb ze gelukkig ook nog anders neegelegd. Zal ik binnenkort ook plaatsen.