Ik volg hier ook, de update is iets beter door het lijntje in de voorgrond dat nu weg is, maar bij de Wolf linksboven had je denk iets netter te werk moeten gaan, daar zijn nu duidelijke herhalingssporen te zien.
Ik zie rechts in de foto ook een wazige streep van boven naar beneden, ik denk dat dat het gaas al was en wat ik ook jammer vind is dat de voorste Beer buiten de scherpte diepte valt zo te zien, de achterste toont hier in ieder geval scherper.
In dierentuinen fotograferen is meest nog niet zo eenvoudig als het lijkt, er zit vaak gaas of glas voor en anders is er in de achtergrond wel weer iets te zien wat je eigenlijk liever niet op de foto hebt.
Ook kun je vaak niet het standpunt innemen wat je eigenlijk zou willen omdat er wat in de weg zit, het licht dat van de verkeerde kant komt wil nog weleens een spelbreker zijn en dan heb je nog te maken met dieren die vaak niet de pose aannemen die jij graag zou willen, of die gewoon de hele dag liggen te slapen.
Ik kwam van de week ook een beginnend fotograaf tegen bij de Grutto's(toevallig ook met een Nikon D3200 of D3300 en een Tamron 150-600mm) en die dacht ook dat het maken van foto's in het wild veel moeilijker is dan foto's maken in een dierentuin.
Daar heb ik ook tegen verteld dat 'm dat nog weleens vies tegen zou kunnen vallen.
Die Grutto's en Tureluurs bleven gewoon zitten terwijl wij achter m'n auto stonden die op ongeveer 7 à 8 meter afstand stond.....gewoon lekker relaxed foto's maken vanaf een rijstzak die op het dak van m'n auto lag en geen gaas, glas of andere storende elementen in de buurt.
Tuurlijk zijn de meeste vogels niet makkelijk te benaderen(hoewel dat in Gambia ook weer heel anders is dan hier) en kunnen de dieren in dierentuin niet weg vliegen en zo is het natuurlijk altijd wat.....het moet ook weer niet te makkelijk worden, anders is het ook niet leuk meer.