Hallo

!
Ik vroeg me af welke systemen of software jullie gebruiken om jullie foto's te archiveren?
Zelf werk ik als volgt: Foto archief> map 2009 > map juli 2009. En heb inmiddels 8 jaargangen... (wel per jaar mee foto's moet ik zeggen). Weet eigenlijk nog best wel goed vanalles terug te vinden, maar dat komt voornamelijk omdat ik sowieso goed data dat iets gebeurd is weet te onthouden.
Ik ben indertijd zo begonnen bij gebrek aan software om het anders te ordenen en werk eigenlijk nog altijd met dit systeem. Echter soms voel ik wel de behoefte om het anders te doen, zodat het terug zoeken makkelijker wordt, ook met het oog op de toekomst want straks heb ik 15 jaargangen ofzo en de hele boel omzetten is dan ook niet meer te doen. Wat is jullie systeem, vind je je eigen systeem handig en waarom, en indien van toepassing: welke software gebruik je ervoor??
En wat doe je met de foto's die je voor wat doel dan ook bewerkt heb, dus PSD's, foto's uitsluitend voor email, of voor klanten, etc etc. Heb je daar een apart systeem voor??
Ben benieuwd! Groetjes, Eus