Het is 01 mei 2025 02:41

Auteur 3D foto's op tv
 3D foto's op tv
BerichtGeplaatst: 14 mei 2011 09:42 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Hallo mensen, ben nieuw hier en ik weet niet of ik het hier kan vragen, maar ik neem de gok maar :blush
Ik ben in het bezit van een Fujifilm finepix real 3D W3 camera, die mijn inziens mooie 3D foto's kan maken, maar ik moet steeds de camera via een HDMI kabel aanluiten op de tv (Samsung UE55C8700 3D LED) omdat er geen software of firmware is die de .MPO extensie laat zien zonder dat de camera aangesloten is op de tv :(
Nu zijn er wel programma's die de .MPO bestanden kan omzetten naar een ander bestand, maar dan moet ik IPV de 3D bril behorende bij de samsung tv zo'n rood/blauw brilletje op me neus zetten, en dat gaat ten koste van de kleuren en het is gewoon niet zo mooi dan :S
Mijn opzet hier thuis is zo, ik zet de foto's op mijn pc, en stream ze dan via het thuisnetwerk naar de tv, maar dan herkent de tv dus niet de .MPO extensie, wel als het Jpg of andere bekende extensie is.
Mijn vraag is, weet iemand of er software is die de .MPO foto's zodanig kan converteren naar een andere extensie maar wel zodanig dat ik ze met de samsung 3D bril kan zien, en hoe dat te doen?
Bedankt alvast,

Mvg FOX :cool ;)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 3D foto's op tv
BerichtGeplaatst: 20 mei 2011 22:23 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Schopje omhoog met goede hoop op een goed advies :yes2