Het is 29 apr 2024 09:43

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Auteur Computer vraag/ervaring/advies
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 00:27 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 52646
Woonplaats: Almere
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
__Erik__ schreef:
Wat voor systeembeheertaken moet je dan uitvoeren op een windows PC? Mijn updates gaan automatisch, mijn backup gaat automatisch, ik kan alles er aan knopen, wat meer zou ik moeten missen.

Backups maken, updates die mislukken, problemen verhelpen, vastgelopen PC...
Ik vond ook dat er altijd veel updates waren.
Daar kwam bij dat een PC na verloop van tijd steeds trager wordt...


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 00:35 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 19202
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Met dat laatste heb je een punt, heeft alleen weinig te maken met systeembeheertaken, vermoed dat ook een apple trager wordt op den duur, zie dat iig wel bij de ipad (2) van de directie.

Als ik een windows pc koop van 2k€, inclusief eizo of dell ultra sharp scherm kan ik echt ook 4 jaar vooruit.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 00:39 
Moderator
Fotografie
Online op het fotoforum

Berichten: 40741
Woonplaats: Naaldwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
xafke schreef:
Willen ze speelgoed dan kopen ze maar een HP of Medion in den Aldi en gaan ze daar maar klagen dat het traag loopt.
Heb al een jaar of 4 een Medion en had die hiervoor ook.....bevalt mij tot nu toe best, maar weet ook dat als je veel geld eraan geeft er natuurlijk wel wat beters te koop is.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je met dat ding doet, ik gebruik 'm bijna alleen voor m'n foto's en internet. :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 00:43 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 52646
Woonplaats: Almere
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Bij een PC kon je wel applicaties verwijderen, maar je wist zeker dat er dan nog genoeg restpartijen aan software op de PC achterbleven. Die restpartijen maakte de omgeving dan zo traag dat je een herinstallatie moest uitvoeren.
Probleem was vervolgens dat je niet meer de verschillende software-schijfjes in bezit had (of de licentie-keys). Sowieso kon ik nooit de Windows-schijfjes vinden...
Veel last van virussen en reclameblokken.
Je kreeg er altijd een rechthoekige doos bij het beeldscherm...
Het was altijd een zoekpartij naar de juiste drivers. Elke keer was het weer "fingers crossed" of je een download had zonder virus en die het probleem verhielp.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 00:49 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 19202
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Jah, klopt met W3.11, met W7 heb ik daar echt geen last meer van...


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 01:02 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4932
Woonplaats: Belgie
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Je ziet pas de kracht van windows in een bedrijfsomgeving met honderden of meer pc´s. Software doordacht uitrollen op 1000 machines is een eitje onder windows.
Ik snap wel dat je daar als consument niets aan hebt.
Beheerstaken in huiselijke omgeving? welke dan? backups? Updates? Loopt toch lekker allemaal.

Windows 8 was goed getest. Maar ze hebben een strategische zet gedaan met die metrointerface dat niet goed afgelopen is. Zo is er snel de 8.1 gekomen wat eigenlijk exact hetzelfde was maar dan met de desktop terug.
Windows 8 en 8.1 zijn op zijn minst 100x meer stabiel en veiliger dan windows 7 welke wel goed ontvangen is.

Windows 10 is niet af. Alle kenners zijn daar over eens. En microsoft is daar een fout aan het maken om dit agressief uit te rollen wat terug de gebruikers tegen de borst zal stoten. We weten nu al dat ze in 2016 een update gaan forceren naar ALLE windows desktop systemen om toch die 10 te kunnen uitrollen.

We moeten dit ook zien vanuit het perspectief marketing. Windows is markt aan het verliezen onder druk van Android op tablet, smartphone en zo maar ook vanuit apple op desktop.
En om daar weerwerk aan te bieden rollen ze die upgrades veel te snel uit.
Dat is niet slim. Op professioneel vlak bestaan er nogtans mechanismen om dit op een doordachte manier te doen.

Ook even inspelen op de uitdrukking "tis enkel voor wat internet en wat email" We kennen die uitdrukking. In de praktijk zijn het net die gebruikers die veel van een systeem verwachten of die op zijn minst niet de juiste verwachtingen hebben.
Ze kopen een 800cc autotje om even naar de bakker te rijden en gaan er dan mee op vakantie in de bergen de olie uit zijn darmen persen.
Ze spelen dan spelletjes die veel gigabytes aan ram nodig hebben en de cpu zwaar belasten omdat er geen degelijke grafische kaart in zit. Facebook spelletjes zijn daar een mooi voorbeeld van.
Verkeerd ingeschat dus.

Ook even meegeven dat er veel fout is gelopen aan de kant van "ontwikkelaars" die windows verkrachte. Het klopt dat er in de tijd een probleem was gekend onder DLL-hell. Het is iets te complex om dat even uit te leggen maar de oorzaak lag vooral bij onkunde van de ontwikkelaars.
Mac heeft trouwens exact hetzelfde probleem. Linux ook trouwens alhoewel sommige distros dat goed hebben weten te ondervangen.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 09:26 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4289
Bezwaar bewerken: Nee
Altijd weer leuk... Apple vs Windows.

Ja, als je een 2K Mac koopt, kan je daar een beest van een Windows PC tegenover zetten.
Maar, dan ziet het er vaak alsnog zo uit:

Fotografie

En mocht je na 3 jaar de computer willen verkopen vanwege een upgrade... dan is de Mac alsnog veel meer waard dan een Windows PC.

Maar goed, ik zal de laatste zijn die ontkent dat Windows 10 er intussen erg fraai uit ziet.

Overigens; Specs zijn niet alles, want een OSX systeem heeft veel minder resources nodig om snel te draaien tov een Windows systeem. (wat bij Windows 10 ook beter geworden tov Windows 7)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 17:01 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8510
Woonplaats: Utrecht
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Ik heb niet alle reacties gelezen maar mijn advies is zonder twijfel een Eizo. Maar dan wel die speciaal uit de lijn voor de fotografie. Qua beeldkwaliteit lastig niet te vergelijken met de Imac omdat het gewoon heel anders is. Ik heb beide naast elkaar staan en het verschil is duidelijk zichtbaar. Voordeel van de Eizo is ook, vooral voor jou omdat je veel ook staande foto's ehbt, je draait het scherm gewoon vertikaal. Wel een kalibreer ding erbij kopen en je wil nooit meer anders. ;-)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 17:24 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 49128
Woonplaats: Doetinchem
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Als OSX nog meer problemen onder de motorkap heeft zitten dan Windows dan weet Apple die goed te verstoppen. :D

Nuelle een Eizo naast een 27" retinascherm is misschien toch een heel klein beetje overdone.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 17:53 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8510
Woonplaats: Utrecht
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Frans schreef:
Als OSX nog meer problemen onder de motorkap heeft zitten dan Windows dan weet Apple die goed te verstoppen. :D

Nuelle een Eizo naast een 27" retinascherm is misschien toch een heel klein beetje overdone.

Best mooi hoor. :D Ik moest een goeie computer voor het werk en daarnaast een goed scherm. Maar ik heb zelf geen retina genomen. Voor fotobewerking kan ik zowiezo niet fijn werken met een glanzend scherm. En als ik gewoon administratie en zo doe wilde ik een goed en snel en goed zichtbaar Appeltje ernaast. Ik werk ook veel met twee schermen. Op de Apple staan altijd alle bestanden open zodat ik niet hoef te wisselen als ik een foto (erbij) zoek.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 17:55 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 49128
Woonplaats: Doetinchem
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Nuelle heb je een iMac of een MacBook? Ben het even kwijt.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 18:20 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8510
Woonplaats: Utrecht
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Frans schreef:
Nuelle heb je een iMac of een MacBook? Ben het even kwijt.

Beiden.
Ik heb een Macbook pro die mee kan op locatie en waarmee ik ook andere dingen doe dan alleen werk. (en daarmee ook lekker op de bank kan liggen voor PD en FB en dergelijke :) ) En een Imac alleen voor werk op een vaste werkplek ook. Die is gekoppeld aan de monitor van Eizo.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 21:16 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4932
Woonplaats: Belgie
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Die foto van een pc versus een mac is geen serieus meer.

Heb er een leuke van VW.
Fotografie

Ik rij zelf trouwens VW en heb nog nooit zo een goede wagen gehad in de 30 jaar dat ik mag rijden.

Naargja, kijk, als je maar gelukkig bent denk ik.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 21:32 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 52646
Woonplaats: Almere
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Is duidelijk, deze voldoet ruimschoots aan de gestelde milieu-eisen. :D


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 23:30 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 49128
Woonplaats: Doetinchem
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
:ontopic heren. Het is geen babbelbox.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015 23:42 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 52646
Woonplaats: Almere
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Sorry :blush Om dit goed te maken, de volgende tekst geleend van Seniorenweb. De tekst is door hun op 20 augustus 2015 voor het laatst aangepast, zeer kort geleden dus.



Mac en Windows-pc, een vergelijking

De twee populairste besturingssystemen voor computers en laptops zijn Windows van Microsoft en OS X van Apple. Wat zijn de verschillen tussen deze besturingssystemen?

Gebruiksgemak
Mac-computers worden vaak geprezen om hun gebruiksvriendelijkheid en intuïtieve gebruik. U hoeft bij een Mac namelijk niet diep in de computer te duiken om simpele handelingen uit te voeren. U installeert bijvoorbeeld een programma door het gedownloade bestand naar de map 'Programma's' te slepen en u de-installeert een programma door het naar de Prullenmand te slepen. Bij een Windows-computers moet u hiervoor vaak meerdere stappen doorlopen en dieper in de computer duiken.

Gebruiksgemak: programma’s
Voor Mac bestaan minder programma's dan voor Windows. Wel zijn de programma's voor Mac stabieler. Binnen Windows kunnen programma's elkaar in de weg gaan zitten. Dit omdat pc's voor Windows worden gemaakt door duizenden verschillende fabrikanten. Zij gebruiken stuk voor stuk andere onderdelen waarmee Windows overweg moet kunnen. Er hoeft maar één onderdeel niet helemaal in orde te zijn en de computer werkt niet naar behoren. Apple heeft dat probleem niet, omdat Apple zowel het bedrijf is dat de Mac-computers bouwt, als het bedrijf dat het besturingssysteem OS X ontwikkelt. De hardware is daarom perfect op het besturingssysteem afgestemd. Apple-computers crashen hierdoor minder vaak. Ook Mac-computer kunnen overigens problemen hebben. Het blijft immers een technisch systeem waar iets mee kan misgaan.

Apple heeft een eigen winkel met apps, speciaal voor Mac-computers: de App Store. Apple houdt streng toezicht op de apps die in deze winkel worden aangeboden. U kunt er dus zeker van zijn dat apps die u hier downloadt goed werken en niet schadelijk voor uw computer zijn. Voor Windows bestaan allerlei programma's die u online kunt downloaden. Hier wordt geen toezicht op gehouden, waardoor het mogelijk is dat u een programma downloadt dat instabiel of schadelijk is.

Met de introductie van Windows 8 heeft ook Microsoft een eigen winkel waarin apps worden aangeboden: de Windows Store. Ook op deze winkel wordt toezicht gehouden, al is het nog even afwachten hoe streng dit toezicht precies is. Zowel bij Mac als Windows 8 is het mogelijk om programma's buiten de winkel te downloaden. Ook dan kunnen de programma's instabiel of schadelijk zijn.

Lange tijd waren veel populaire programma's voor Windows niet beschikbaar voor Mac. Tegenwoordig zijn veel populaire programma's beschikbaar voor zowel Windows als Mac. Dit vergemakkelijkt de samenwerking tussen Windows en Mac. Bent u een Windows-gebruiker en bent u erg gehecht aan bepaalde programma's? Ga dan bij een eventuele overstap na of u deze programma's ook op een Mac-computer kunt gebruiken.

Prijs
Mac-computers kosten meer dan Windows-computers. De prijs van een computer of laptop met het besturingssysteem OS X begint bij ongeveer 1000 euro. Voor minder dan de helft van dat geld kunt u een computer of laptop met Windows kopen. Maar daar is een reden voor! Omdat Apple de hardware en de software voor Mac-computers produceert, is de hardware afgestemd op de software. Bij Windows is dit niet het geval. Hierdoor kan het voorkomen dat een (goedkope) Windows-computer bijvoorbeeld te weinig geheugen heeft om het besturingssysteem goed te laten werken. Bij de aanschaf van een Windows-computer is het van belang u te verdiepen in de benodigde hardware, zodat u een goed werkend Windows-systeem koopt.

Prijs: besturingssysteem
Dat Apple zowel de hardware als de software in handen heeft, betekent ook dat een update van het besturingssysteem alleen wordt aangeboden voor computers en laptops die dit nieuwe besturingssysteem aankunnen. Apple biedt de nieuwste versie van OS X aan in de App Store. Hier wordt ook vermeld wat de systeemvereisten voor deze versie van OS X zijn. Een dergelijke update koste in het verleden rond de 20 euro. De nieuwste update, namelijk naar OS X Yosemite, is zelfs gratis. Voor het updaten van een Windows-computer betaalt u daarentegen ten minste 100 euro.

Prijs: conclusie
Dat Mac-computers meer kosten dan Windows-computers, betekent niet dat de producten van Apple relatief duurder zijn. Apple rust zijn computers en laptops uit met onderdelen van hoge kwaliteit. Dit resulteert in een hogere prijs. Als u een Windows-computer zou kopen met dezelfde onderdelen, zou u grofweg hetzelfde betalen. Gebruikt u een computer alleen voor zaken als e-mailen, surfen en tekstverwerken, dan kunt u zich afvragen of dit het geld voor een Mac-computer waard is.

Antivirus
Lange tijd werd gezegd dat Mac-computers nooit last hebben van virussen. Hier zijn twee verklaringen voor. De eerste verklaring is dat Mac-gebruikers voornamelijk apps downloaden uit de App Store (bij Windows downloadt u ook veel gratis programma's van het internet). Apple houdt streng toezicht op de apps die hier worden aangeboden. U kunt er dus van uitgaan dat apps die u in de App Store downloadt, veilig zijn. Met de komst van Windows 8 heeft ook Microsoft een eigen winkel waarin apps worden aangeboden, de Windows Store. Ook over deze winkel wordt toezicht gehouden. Alleen lang niet alle programma's die geschikt zijn voor Windows, worden in deze winkel aangeboden. Bij het downloaden van programma's buiten de Windows Store is voorzichtigheid geboden.

De tweede verklaring is dat hackers zo veel mogelijk mensen willen bereiken met hun virussen. Aangezien het marktaandeel van Apple lange tijd heel laag was in vergelijking met Microsoft, was het voor hackers veel aantrekkelijker een virus te creëren voor Windows dan voor OS X. Tegenwoordig zijn Mac-computers echter een stuk populairder, waardoor het voor hackers aantrekkelijker wordt om zich ook op OS X te richten. De meeste virussen zijn nog steeds gericht op Windows, maar het verschil wordt wel kleiner. Wel is een Mac-computer van zichzelf beter beschermd tegen virussen dan een Windows-computer. Het is dan ook niet absoluut noodzakelijk een antivirusprogramma op uw Mac-computer te zetten, al is dit wel wenselijk. Niet alleen voor uzelf maar ook voor anderen. Het is namelijk mogelijk dat uw Mac-computer drager is van een Windows-virus, wat vervolgens weer doorgegeven kan worden aan een Windows-computer.

Accessoires
Voor uw computer of laptop kunt u accessoires kopen, zogenaamde randapparaten. Apple verkoopt randapparatuur die specifiek bedoeld is voor Mac-computers. Over het algemeen zijn deze apparaten duurder dan gelijksoortige producten van andere fabrikanten. Maar als u randapparatuur van Apple koopt, kunt u ervan uitgaan dat deze goed samenwerken met een Mac-computer. Het is echter niet noodzakelijk om randapparatuur van Apple zelf te kopen als u een Mac-computer hebt. Er goedkope varianten van Apple-producten. Deze zijn wel vaak van mindere kwaliteit. Daarnaast werken veel producten zowel bij Windows-computers als bij Mac-computer. Denk aan een externe harde schijf. Kijk in dat geval wel naar de specificaties van het apparaat om na te gaan of het aan te sluiten is op uw computer.

Mac-computers hebben vaak minder aansluitingen voor randapparatuur dan Windows-computers. Wilt u bijvoorbeeld een beeldscherm aan een laptop met OS X aansluiten, dan moet u over het algemeen eerst een adapter (koppelstukje) voor uw laptop kopen. Veel randapparatuur van Apple werkt via bluetooth, dit is draadloos.

Conclusie
In dit artikel hebben wij de belangrijkste objectieve verschillen tussen een Mac- en Windows-computer op een rij gezet. Uiteindelijk hangt de keuze voor een besturingssysteem af van wat u met de computer wilt doen en hoeveel u ervoor wilt uitgeven. Bent u bijvoorbeeld Windows gewend, dan kan het zijn dat een of meerdere programma's die u gebruikt niet werken op een Mac-computer. Wel is het zo dat de programma's op een Mac-computer stabieler zijn omdat deze zijn afgestemd op het besturingssysteem. Mac-computers kosten wel meer dan Windows-computers, omdat Apple alleen onderdelen van hoge kwaliteit gebruikt. Stelt u geen hoge eigen aan uw computer, dan is een Windows-computer misschien een betere keuze. Bij een Windows-computer bestaat echter de kans dat het besturingssysteem te zwaar is voor de computer, waardoor hij niet soepel werkt. Dit geldt vooral voor computers die erg goedkoop zijn. Van Mac-computers wordt vaak gezegd dat ze nooit een virus krijgen. Hoewel dit niet helemaal waar is, wordt een Mac-computer wel minder vaak besmet met en virus dan een Windows-computer. Met wat gezond verstand en een goed antivirusprogramma zijn beide besturingssystemen echter veilig te gebruiken.

Overweegt u een nieuwe computer te kopen maar twijfelt u nog over het besturingssysteem, probeer de systemen dan eerst uit of kijk bij iemand mee. Vooral de producten van Apple kunt u ook goed uitproberen in de winkel.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 08 nov 2015 00:08 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 49128
Woonplaats: Doetinchem
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Misschien niet zo van belang voor fran ( gefeliciteerd met je aankoop trouwens) maar toch leuk om te weten is dat voor de fanaat die onder de motorkap wil sleutelen.
Vergelijkbaar met de CMD pompt in Windows is het programma Terminal op de Mac.

In het ene geval gebruik je DOS en in het andere geval UNIX.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 15:58 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 13060
Woonplaats: Portugal
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Ik heb nogal wat teweeg gebracht met mijn vraag.

Ik verwacht mijn Imac morgen binnen te krijgen en dan ben ik benieuwd hoelang ik nodig heb om hem aan de praat te krijgen :D .

Toch nog even een opmerking voor xafke: dat de kracht van Windows pas goed tot uitdrukking komt in een bedrijfsomgeving weet ik wel. Ik heb jaren geleden op een hogeschool een network project uitgevoerd waarbij we een test hebben uitgevoerd om alle computers, die van het personeel en alle studenten lokalen, op hetzelfde moment hetzelfde programma op te laten starten. Dat werkte. Er moest eerst wel apart software worden ontwikkeld om dit in een keer te doen.

Het verschil zit hem voor mij echter in het feit dat ik niet meer met een netwerk werk en geen groep systeem programmeurs tot mijn beschikking heb als er iets fout gaat. Ik ben maar een enkele simpele gebruiker die niet eens spelletjes speelt op de computer. Zonde van mijn tijd.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 16:14 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 49128
Woonplaats: Doetinchem
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
na een half uur pruttelt hij als een tierelier.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Computer vraag/ervaring/advies
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 18:36 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 52646
Woonplaats: Almere
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Als je de aan/uit-knop kunt vinden ;) ...moet het zeker binnen een half uurtje lukken.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed