Bedankt Frans!
Ik heb er net even naar gekeken en het ziet er inderdaad niet al te moeilijk uit.
Ik heb de Nederlandse versie van PS(CS5), daarom kan ik af en toe die Engelse termen niet vinden(ik ben niet zo thuis in dat 'technisch' Engels), maar met de plaatjes ernaast was het makkelijk om te vinden.
Zoals gezegd ga ik denk van de winter me er wat meer in verdiepen, of ik moet me voor die tijd al gaan vervelen.
Zit nog te dubben of ik over zal stappen naar PS CC(maandabonnement), of dat ik net als sommigen van jullie over stap op een ander programma.
Voordeel van PS CC is natuurlijk dat je altijd de laatste updates krijgt en dat is ook weer handig als je een andere (nieuwe) camera koopt en je de RAW-bestanden wilt openen.....ik kan nu ook m'n RAW-bestanden niet openen in Camera-RAW, daarvoor moet ik ze eerst omzetten naar DNG.
Misschien dat ik binnenkort eerst die proefversie van een week, van PS CC, uit ga proberen, want ik denk dat PS CC met sommige dingen al veel beter en secuurder en ook sneller werkt dan de PS CS5 versie die ik heb.
Ik heb me tot nu toe nog steeds redelijk kunnen redden met de oude versie die ik heb, dus echt veel haast heb ik er niet mee, ik zal ook wel weer moeten wennen en sommige dingen moeten leren van PS CC.