Het is 19 apr 2024 09:06


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Poging tulp
 Poging tulp
BerichtGeplaatst: 03 mei 2020 18:12 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 535
Woonplaats: Winschoten
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Waarschijnlijk niet jullie smaak.

1.Fotografie

2.Fotografie

3.Fotografie

4.Fotografie

5.Fotografie

6.Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Poging tulp
BerichtGeplaatst: 03 mei 2020 18:44 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 15859
Woonplaats: Stekene
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Je hebt een niet echt zelf vertrouwend beeld van je eigen persoon precies......FOUT.....dat mag je niet doen.....Deze reeks,ten op zichte van andere werkjes van jou, vind ik echt wel geslaagd....je geeft je onderwerp de eerste plaats door het focuspunt en de dof op de juiste plaats te zetten,,,,doe zo verder,,,maak meer foto's en plaats ze hier voor beoordeling.....YES YOU CAN!!!!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Poging tulp
BerichtGeplaatst: 03 mei 2020 19:16 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 229
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede. Mooi helder en lekkere kleuren. Het steeltje loopt mooi weg naar de hoek.
Welke vind je zelf eigenlijk het beste geslaagd?


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Poging tulp
BerichtGeplaatst: 03 mei 2020 19:33 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 535
Woonplaats: Winschoten
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Heb geen idee, Ik vind die ene laatste ook wel erg mooi.


Ik blijf zeker foto's plaatsen, maar ben heel erg onzeker.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Poging tulp
BerichtGeplaatst: 03 mei 2020 20:37 
Lid
Fotografie
Online op het fotoforum

Berichten: 16058
Woonplaats: Kunrade-Voerendaal
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik vind jouw oog voor detail zeker niet verkeerd. Probeer eens een omgeving te creëren welke minder gekunsteld(geforceerd) aandoet. Licht, omgeving(bokeh) en het kiezen van de juiste DOF zijn hierbij erg belangrijk. Jouw oog voor detail en misschien mede daardoor het kiezen van een DOF heb je in deze reeks al laten zien. Nu nog de juiste omgeving en het geraffineerde licht erbij proberen te zoeken!!! :) :) :)
En die laatste mag er zeker zijn!!! :up :up :up


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Poging tulp
BerichtGeplaatst: 04 mei 2020 01:39 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 42047
Woonplaats: Delft
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Iedereen heeft zijn eigen smaak maar dat wil niet zeggen dat we niet een foto kunnen beoordelen op creativiteit, kwaliteit, kleur, compositie enz. Ik zie genoeg foto's voorbij komen die niet mijn smaak zijn en juist dat geeft me ook een andere kijk op fotografie en blijf ik leren ook van foto's die niet mijn smaak zijn.

Als je onzeker over je foto's bent ben je hier op het juiste adres om dingen te leren en beter te worden als dat je doel is in de fotografie. Soms krijg je lovende kritieken, reacties, opmerkingen en soms wordt op een vriendelijke manier je foto helemaal afgebrand. En dat geeft nou helemaal niks, daar leer je nou het meeste van. Van alle likes en positieve reacties op Facebook leer je niks hoor daar vinden ze alles mooi.

Ik vind dit een fraaie serie van de tulp. Goed gespeeld met scherptediepte en vooral de kleur rood mooi onder controle (op mijn scherm dan).

Als je een serie neerzet is het prettig als ze genummerd zijn dat is wat makkelijker als iemand iets zegt over een foto uit de serie.
Voor deze keer heb ik het gedaan voor je maar volgende keer weer zelf doen hoor. :D


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jo en 46 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed