Iedereen heeft zijn eigen smaak maar dat wil niet zeggen dat we niet een foto kunnen beoordelen op creativiteit, kwaliteit, kleur, compositie enz. Ik zie genoeg foto's voorbij komen die niet mijn smaak zijn en juist dat geeft me ook een andere kijk op fotografie en blijf ik leren ook van foto's die niet mijn smaak zijn.
Als je onzeker over je foto's bent ben je hier op het juiste adres om dingen te leren en beter te worden als dat je doel is in de fotografie. Soms krijg je lovende kritieken, reacties, opmerkingen en soms wordt op een vriendelijke manier je foto helemaal afgebrand. En dat geeft nou helemaal niks, daar leer je nou het meeste van. Van alle likes en positieve reacties op Facebook leer je niks hoor daar vinden ze alles mooi.
Ik vind dit een fraaie serie van de tulp. Goed gespeeld met scherptediepte en vooral de kleur rood mooi onder controle (op mijn scherm dan).
Als je een serie neerzet is het prettig als ze genummerd zijn dat is wat makkelijker als iemand iets zegt over een foto uit de serie.
Voor deze keer heb ik het gedaan voor je maar volgende keer weer zelf doen hoor.