Het is 04 mei 2025 23:09

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Eerste inzending
 Eerste inzending
BerichtGeplaatst: 21 apr 2010 20:35 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Heb eens wat rondgekeken op deze site die jullie eigenlijk met zijn allen maken. Ziet er allemaal goed uit. Leer ik nog eens wat.

Mijn inzending voor dit flora topic is de onderstaande foto, afgelopen weekend gemaakt in Dwingeloo.

Ben benieuwd naar de reacties.

Fotografie
genomen met = Nikon D5000 + Nikon 135 mm 1:2,8 MF =

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Eerste inzending
BerichtGeplaatst: 21 apr 2010 20:52 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
eerst even :welkom op dit leuke forum
de foto is een vrij drukke comp. en genomen met hard/fel licht. ik zou geprobeerd hebben om die onderste bloem en bladeren er niet bij te nemen ;) als je de exif er bij plaatst kunnen we wat meer tips geven :)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Eerste inzending
BerichtGeplaatst: 21 apr 2010 21:02 
Lid

Dank voor je bericht.

De exif gaat moeilijk omdat ik met een lens heb gewerkt die alles op de M stand doet..... Inderdaad was het fel licht, daarbij stond ik voorover gebukt en via de viewfinder het beeld moeten instellen. Met een 135 mm lensje is het dan voor mij extra moeilijk, kan door mijn reuma niet op de knieën helaas.

Werk overigens graag met manuele lenzen, heb een Meyer Optik Gorlitz 300mm f/4 Orestegor MF, een Sigma 28mm 1:2,8 Makro Mini-Wide II, een Nikon 135 mm 1:2,8 MF en een modernere lens namelijk een Tamron AF18-270mm F/3.5-6.3 Di II VC (Vibration Compensation) LD Aspherical (IF) Macro. Tevens heb ik nog een Kenko Teleplus PRO 300 DG conversion lens 2 x voor Nikon.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp