De foto's missen op bepaalde punten inderdaad sterkte, heb express gespeeld met de lichtmeter en met de standen Spot en Center Weight gefotografeerd. ISO had ik in eerste instantie op 200 staan, alleen vond ik de foto's erg flets op mijn schermpje toen ik daar in het park liep. Achteraf dus beter op 200 kunnen laten staan wellicht?
Kleuren zijn inderdaad bewerkt en heb voornamelijk witbalans aangepast en met het contrast gespeeld. Tevens heb ik de Hue / Saturation uitgetest en het viel me op dat ik met dit soort foto's een bepaalde tint eruit kon pakken en harder of zachter kon maken; erg leerzaam

Maar misschien wat doorgeslagen in harde/zachte tinten. Daarover gelijk een vraagje:
Harde kleuren, noem je dat zo als het te fel overkomt, of,.. neem aan dat het makkelijk te bewerken is, misschien dat één van jullie de tweede wil bewerken om een idee te geven?
Die vlieg in de vierde foto zie ik nu pas, en heb toch echt een hele tijd zitten staren gisteravond en vandaag voordat ik hem geupload heb! Toch wat beter op letten nog dan